A Google Adwords 2003-ban indult útjára, és az Adsense-szel együtt forradalmasította az online marketing működését. Egyedülálló módon, a Google kattintásalapú, célzott hirdetési rendszert kínál a cégek, vállalkozások számára. Ez azt jelenti, hogy a hirdetések releváns kontextusban jelennek meg, olyan oldalakon, amelyek valamilyen kapcsolatban állnak a megadott kulcsszavakkal, illetve a hirdetés szövegével. A hirdető azért fizet, ha hirdetésére a felhasználók kattintanak (pay per click), ez az összeg oszlik meg a Google és a hirdetést megjelenítő weboldal üzemeltetője között (erre épül az Adsense szolgáltatás). Maga a regisztráció és a hirdetés beállítása ingyenes. Az online vállalkozások számára addig elképzelhetetlen lehetőséget nyújtott az új ügyfelek elérésére.
2012. március 4., vasárnap
Google Adwords
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése